Milton som nyfödd.

 Den här bloggen är tänkt att handla om vår nye lille familjemedlem,  Chihuahuan Milton.
En helt bedårande liten tuffing som är helt underbar.
Att det blev just en chihuahua förvånar mest mig själv. Hade någon för några år sedan sagt att jag skulle köpa en chihuahua så hade jag skrattat. För mig har aldrig småhundar varit något alternativ.
Är uppvuxen med labradorer, 3 st, varav två från Statens hundskola i Sollefteå.
Tre schäfrar också de hundskolehundar, en Munsterländer och en blandras.
Första egna hunden var en rottweilerhane som jag köpte 1986 från en kennel som hette Canishedens och låg i Sandviken utanför Gävle.
Tyvärr blev Simon som min rottis hette inte mer än sex år gammal eftersom han fick ett diskbråck som gjorde honom förlamad. Han är fortfarande djupt saknad och någon gång blir det en ny sådan nallebjörn. Så mycket till vakt kan jag inte säga att det fanns i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0