Skor önskas till Chihuahua

 Bild från Sollefteå.

Nu är det vinter kan man säga. Vi har förskräckligt mycket snö. Är det någon som vill ha så kan ni komma och hämta.
Den snö vi har nu räcker nog till midsommar.

Jag har försökt att hitta skor åt Milton på nätet. Men jag tror att de flesta har slutat att sälja eftersom jag inte har hittat några. Innan jag skaffade honom var jag och kollade runt och hittade flera firmor som sålde.
Jag tycker att han är så frusen om tassarna,  visst kan han ha sin tröja men det är ju genom tassarna som den mesta kylan går in. 
Ni som vet någon som säljer skor, nya eller begagnade,  hör av er.

Kommentarer
Postat av: therese

Det finns en sida som heter http://www.lechien.se som säljer saker enkom för just chihuahuor och andra småhundar! Där säljer dom även hundskor till ett bra pris, kolla där! :)

2008-12-13 @ 21:00:59
URL: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0